خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

 

از پدر داوري تنيس روي ميز ايران بعد از 50 سال قضاوت تجليل شد

اكبر حاج كریم شیراز / اعزام بیشتر داوران پینگ پنگ به رقابت های برون مرزی، عامل مهمی برای پیشرفت داوری این رشته ورزشی است

 

پیشكسوت داوری پینگ پنگ ایران گفت: اعزام بیشتر داوران پینگ پنگ به رقابت های برون مرزی، عامل مهمی برای پیشرفت داوری این رشته ورزشی است .
به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران:به نقل از خبرگزاری ایرنا ، اكبر حاج كریم شیراز روز دوشنبه در حاشیه برگزاری هشتمین گردهمایی سرداوران پینگ پنگ ایران در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: داوران پینگ پنگ ایران در منطقه خاورمیانه، بهترین قضاوت ها را دارند كه بایستی با سعی و تلاش خود، مدارج بالای داوری را كسب كنند.
وی كه به پدر داوری پینگ پنگ ایران مشهور است، افزود: داوران پینگ پنگ باید با آموزش كامل زبان انگلیسی و آگاهی از آخرین تغییرات و قوانین داوری برای رسیدن به موفقیت های بین المللی تلاش كنند .
وی كه 50 سال در فدراسیون پینگ پنگ فعالیت می كند، وضعیت فعلی این رشته ورزشی در كشور را خوب توصیف كرد و گفت: پینگ پنگ با داشتن نوسان زیاد در برخی مواقع پیشرفت های خوبی بدست آورده و در مواقعی نیز نتوانسته روند رو به رشد خود را ادامه دهد.
پیشكسوت داوری پینگ پنگ ایران،‌ تاسیس مدارس پینگ پنگ برای توسعه این رشته ورزشی را لازم دانست و خاطرنشان كرد: هم اكنون در مدارس ابتدایی و بیشتر مدرسه های راهنمایی كشور، میز پینگ پنگ برای استفاده دانش آموزان وجود ندارد.
حاج كریم شیراز تاكید كرد: برای پیشرفت و توسعه ورزش پینگ پنگ باید مانند كشورهای دنیا از پایه شروع كنیم تا بتوانیم با كشف استعدادها، ورزشكاران خود را از رده های سنی پایین برای حضور در رقابت های مختلف آموزش بدهیم.
وی با تقدیر از مسوولان فدراسیون پینگ پنگ و هیات پینگ پنگ شهرستان كاشان در مورد برگزاری مراسم تجلیل از وی، ابراز امیدواری كرد: ورزشكاران و دست اندركاران این رشته ورزشی بتوانند با همكاری، وحدت و انسجام در توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی گام بردارند.
هشتمین گردهمایی سرداوران پینگ پنگ ایران با حضور 40 نفر داور زن و مرد بین المللی كشور به مدت دو روز در سالن اجتماعات شهرداری شهرستان كاشان برگزار شد.
در این گردهمایی از تلاش های 'اكبر حاج كریم شیراز' پدر داوری پینگ پنگ ایران و 'محمدرضا بلالی' داور پیشكسوت كشور در این رشته ورزشی تجلیل شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد